Resident Evil 2 Remake – Chess Plugs Puzzle & How to Get All Chess Pieces

This is a full guide on how to complete the chess plugs puzzle and how to get all the pieces. This video has no jump cuts because it can be extremely confusing to find the location of places if you aren’t used to the mapping system.

If this video help you out make sure to give it a like and drop a comment!

45 Comments

  1. I don’t think the problem is people finding the parts. I think the problem is the puzzle and you spent most of the time in the video looking for parts and by the time you get to the end you’re all over the place.
    You’ve confused me more and more

  2. Gotta be honest this video was great until you explained what order the pieces go in 💀 you had my head spinning. Way too fast.

  3. 🙂🙃🙃🧭⛰🌋🌋🍅🍎🍏🫒🥝🍉🐄🐈‍⬛🐯🐆🐁🐃
    🐄🐏🐏🦣🦣🐃🐂😞😝🙂🙃😉🙃🙂
    ❤‍🔥❤‍🔥❤‍🔥
    💢💢💢💥

  4. He doesn't even say it order while putting them in 😅😅😅😅

  5. Your video is still and will always be awesome after 5 years. Thank you ❤

  6. I cannot pass this at all. To the point that all the hours put into the game gonna have to delete it. Whatever I try and numerous videos I cannot get the plug using the queen etc .

  7. Can anyone please tell me where the find the rook

  8. Thanks for the guidance fkn re2 boyyy took me all fkn day with the help lmao 🤣 still a fkn classic ❤❤❤❤😊

  9. I know this is 5 years old but thank you was about to quit the game

  10. I got the last piece but ended up in the police station again. I dont know how to get back.

  11. Worst part of the game are these stupid ass puzzles. Aren’t fun at all

  12. Bro the right up where the other king is closed how can I open it?

  13. I’m so blind I didn’t even see the queen in the first place and thought I came in an area too early

  14. Thank you for the guide, but the worse part of all is that I have to come here twice😭…. I forgot the flame thrower…too focus on the chess pieces😂🤣

  15. Imo the worst part is having to go through the mutant sewer monsters to get to the puzzle. Thx for explaining tho 🙏

  16. Thank you for making a video with no cuts. Start to finish. So hard to find a good helpful vid but this one def helped

  17. yeah i’m deleting the game is was one of the best horror games i’ve ever played until this

  18. You could like shank them to death after they fall

  19. Brah ts game was fun asf till I had to do this

  20. Disgusting puzzles. This game rocks but puzzles do not.

  21. Thanks soo much. Keep on making videos. You're really good at this with how you explain things

  22. I got stuck in that stupid room where all the plugs were. Put the king and queen in the plugs and now can't get them back because one door will close.

    Quit the game and never went back lol.

  23. I don't have the kings piece… Where do I get it?

  24. That's what I'm wondering I'm playing right now

  25. 😊 Thank you!!!
    This saved me a lotta stress…

  26. You can lock yourself out if you mess up and pull the plug out of the door you need to escape from

  27. Took them out with the shotgun and mag

  28. Was i the only one who didnt See hin Graf the rook

  29. nice took me a while thx for the help 👌🏾

Leave a Reply

Your email address will not be published.